czwartek, 7 lipca 2016

Zdrowa miseczka smoothie mango bowl

To śniadanie zrobiło wyjątkową, internetową karierę. Dlaczego? Bo jest niezwykle fotogeniczne. Wystarczą 3 podstawowe składniki, kilka dodatków owocowych, kwiatowych, trochę fantazji, dekoracyjnego zacięcia i mamy piękny, apetyczny obraz w małej miseczce ze śniadaniem. W dodatku zdrowy. A co do naszej miseczki dodamy to już kwestia naszych kubków smakowych i zapewne lodówki. Podstawą zazwyczaj jest banan, który mrozimy dzięki czemu nada nam odpowiednią gęstość masy, tak by to co ułożymy na wierzchu nie wpadło do środka, lecz ładnie się zatrzymało na naszym smoothie. Polecam latem eksperymenty i takie właśnie owocowe śniadania.

smoothie, smoothie bowl, mango, sniadanie, tarczyca, hashimoto, bernika, dieta, kulinarny pamietnik


Zdrowa miseczka smoothie mango bowl 

  • 1 mrożony banan
  • mango
  • 1/4 szklanki mleka kokosowego (może być migdałowe albo zwykłe)
dodatki:
  • maliny
  • jagody
  • nasiona chia
  • płatki bezglutenowe (mogą być np orkiszowe albo musli)




Do blendera włożyć banana, obrane mango (bez pestki), i mleko kokosowe. Całość zblendować na gładką masę i przełożyć do miseczki. Wierzch udekorować ulubionymi owocami, ziarnami czy bakaliami. Ja wykorzystałam nasiona chia i płatki owsiane bezglutenowe.


smoothie, smoothie bowl, mango, sniadanie, tarczyca, hashimoto, bernika, dieta, kulinarny pamietnik

2 komentarze:

  1. Smoothie bowl to jest to :) sama też sobie takie śniadanka serwuję - pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba zacznę częściej bo nie dość ze smaczne to i piękne.

      Usuń