środa, 17 czerwca 2015

Omlet z tuńczykiem

Odchudzanie się to niegłodzenie. To przemyślane posiłki, to urozmaicenie, kolor i smak, niekoniecznie posiłek z chlebem. Dlatego proponuje szybki omlet na śniadanie z pomidorami i tuńczykiem. To posiłek tłuszczowy w diecie montignac. 



Omlet z tuńczykiem
  • puszka tuńczyka w oleju 
  • 2 jajka
  • pomidory 
  • natka pietruszki
  • sól
  • pieprz
  • olej

Jajka rozbełtać łyżką, dodać sol i pierz. pomidory pokroić w kostkę. Tuńczyka odsączyć z oleju. Patelnie posmarować odrobiną oleju, wylać na nią jajka, na wierzch ułożyć kawałki pomidorów i tuńczyka. Podgrzewać na średnim ogniu, aż się jajka ładnie zetną z obu stron. Na koniec przykryć i zmniejszyć ogień do minimum i chwile smażyć. Przełożyć na talerz, posypać posiekaną natką. Podawać gorący. 




3 komentarze:

  1. odkąd nauczyłam się robić omlety, mogę jeść je na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne połączenie! Uwielbiam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń